Werknemer
Werkwijze
Bij juridische problemen in je arbeidsrelatie heb je snel en specialistisch advies nodig. Ik sta je graag bij in geval van een arbeidsconflict. Ik geef je snel, deskundig en concreet advies in heldere taal, zodat je weet waar je aan toe bent. Ik pak graag door, bijt me in de zaak vast en ik kom op voor jouw belangen. Door mijn betrokken en persoonlijke aanpak voel je je echt geholpen. En dat geeft een gerust gevoel.
Intakegesprek
Het eerste gesprek is gratis (max 1 uur). In het kennismakingsgesprek bespreken we jouw probleem en maak ik een reële inschatting van de kansen en risico’s, de kosten en de mogelijkheid om de kosten eventueel op de andere partij of je rechtsbijstandverzekeraar te verhalen. Ik help je jouw doel te bepalen en samen stellen we een plan van aanpak vast hoe we dit doel het meest efficiënt kunnen behalen.
Opdracht
Wil je na het adviesgesprek dat ik de zaak verder voor jou behandel, dan kun je mij de opdracht daarvoor geven. Je ontvangt dan een opdrachtbevestiging met de voorwaarden waaronder ik je kan bijstaan.
Transparante communicatie
De communicatie is informeel en persoonlijk. Je mag me dus bellen of mailen of App-en. Net wat bij jou past. Dat maakt ons lijntje kort en het contact direct. Dat werkt wel zo prettig.
Als ik namens jou communiceer met de andere partij, de rechtbank of een andere derde, dan ontvang jij daarvan altijd eerst een concept ter goedkeuring. Ontvang ik bericht van de andere partij? Dan laat ik jou dat zo snel mogelijk. Zo ben je altijd op de hoogte van de stand van zaken in jouw dossier.
Aanbevelingen
"Ik vind nakomen van afspraken zeer belangrijk en dat heeft Leonore zeer goed nagekomen."
"Leonore heeft een duidelijk taalgebruik."
"Leonore stelde ons altijd direct op de hoogte ofwel telefonisch ofwel per mail van de laatste ontwikkelingen."